ПЛАН ЗАХОДІВ по профілактиці булінгу на 2024/2025 навчальний рік
НАКАЗ Березнянського ліцею від 29.08.2024 року №116 “Про затвердження плану заходів з протидії булінгу (цькуванню) на 2024/2025 навчальний рік”
НАКАЗ Березнянського ліцею від 03.06.2024 року №75 “Про проведені заходи по профілактиці булінгу в закладі за 2023-2024 навчальний рік”
ПЛАН ЗАХОДІВ по профілактиці булінгу на 2023-2024 навчальний рік (додаток до наказу №139 від 30.08.2023 року)
НАКАЗ Березнянського ліцею від 30.08.2023 року №139 “Про затвердження плану заходів з протидії булінгу (цькуванню) на 2023-2024 навчальний рік”
ПЛАН ЗАХОДІВ по профілактиці булінгу на 2022-2023 навчальний рік (додаток до наказу №117 від 31.08.2022 року)
НАКАЗ Березнянського ліцею від 31.08.2022 року №117 “Про затвердження плану заходів з протидії булінгу (цькуванню) на 2022-2023 навчальний рік”
Процедура подання заяви про випадки булінгу (цькування)
Розроблено в межах проекту, що реалізується Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Уряду Сполучених Штатів Америки. Думки, вислов- лені в публікації, є позицією авторів і не обов’язково відображають політики та погляди ЮНІСЕФ та/або Уряду США.
Даний методичний посібник є продовженням системного підходу до розбудови безпечного освітнього середовища із залученням працівників закладів освіти та безпосередньо здобувачів освіти, а саме – дітей і молоді. Як організувати системну роботу з протидії насильства та булінгу в закладі освіти? Як діагностувати наявність булінгу в освітньому середовищі? Який, алгоритм дій у разі його виявленні? До кого звертатись по допомогу? Які практичні інструменти має знати кожен та кожна на випадок, якщо стає учасником булінгу під час освітнього процесу? Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі освіти? Відповіді на ці та інші питання можна буде знайти в цьому посібнику. Для педагогічних та соціальних працівників, батьків здобувачів освіти, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості.
Видання підготовлене в рамках проекту «Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом “рівний-рівному” та вирішення конфліктів мирним шляхом в закладах освіти Донецької та Луганської областей», який впроваджує Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «Ла Страда-Україна» за фінансової підтримки Європейського Cоюзу. Ці матеріали були розроблені за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст публікацій є виключно відповідальністю ГО «Ла Страда-Україна» і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу та ЮНІСЕФ.